Detalii
Ingrediente:
-Ulei esential de trandafir: Este, probabil, cel mai prețios dintre uleiurile esențiale. Este un ulei extrem de potent, cu o aromă foarte puternică. Emoțional și energetic este la fel de prețios. Trandafirul este uleiul care îți va face cunoștință cu tine și-ți va arăta cum să te iubești.
-Ulei esential de bergamota: Pe langa parfumul sau deosebit de apreciat ce emana prospetime, uleiul de bergamota are proprietati benefice si in aplicatii cosmetice, fiind tonic si purifiant.
-Ulei esential de ylang-ylang: Este o esență extrem de apreciată pentru parfumul său dulce floral, exotic, voluptuos și senzual. Are proprietăți stimulante, afrodisiace și antidepresive iar în cosmetică este folosit pentru calitățile sale de tonifiere, revitalizare și pentru a conferi strălucire părului.
-Ulei esential de salvie: Este considerata o planta tamaduitoare fiind o sursa abundenta de substante folositoare organismului. Denumirea salviei provine din latinescul ”salvaro, salveo”, insemnand ”a vindeca, a salva” si indica valoarea medicinala a plantei.
-Ulei esential de lavanda: Din maruntele flori mov-albastrui care ne incanta prin parfumul lor se extrage uleiul esential poate cel mai raspandit si utilizat in intreaga lume. Calitatile sale aromatice au fost descoperite cu mult timp in urma, si sunt si azi valorificate in domeniul terapeutic, cosmetic si in parfumerie.
-Ulei esential de geraniu: Este un veritabil parfumant nobil, intens, cu note dulci-florale. Pentru piele aduce beneficii avand proprietati tonifiante, este astringent, unifiant si radiant. Ajuta in probleme cutanate de natura infectioasa sau fungica.
Informatii Generale de Livrare
Urmatoarele costuri se aplica pentru perioadele in care nu exista campanii promotionale.
Pentru comenzi intre 0-249 lei*:
Transport gratuit prin curier rapid, oriunde in tara, pentru comenzile peste 249 lei.
Ridicare Colet Bucuresti (Marti si Joi, orele 15-19, Piata Romana, nr 2, Locatia este in cadrul Urban Hub - exact in Rond in Piata Romana)
Urmatoarele costuri se aplica pentru perioadele in care nu exista campanii promotionale.